Pełna księgowość-księgi Handlowe

• opracowywanie Planu Kont,
• tworzenie polityki rachunkowości,
• sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
• dekretacja dokumentów,
• zapisy w księgach handlowych,
• ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
• prowadzenie rejestru VAT (zakupów i sprzedaży),
• deklaracje VAT i VAT UE,
• rozliczenia i deklaracje podatkowe,
• monitoring płatności, uzgadnianie kont rozrachunkowych,
• potwierdzenia sald należności,
• sprawozdawczość na potrzeby GUS,
• sporządzanie zestawienia obrotów i sald,
• sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat,
• sporządzanie raportów kasowych,
• sporządzanie miesięcznych raportów na życzenie klienta.

 

pełna księgowość

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.